کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

نکات مهم درباره اندیکاتور Moving Average


نکات مهم درباره اندیکاتور Moving Average

آموزش فارکس        انواع استراتژی فارکس         استراتژی فارکس سودده

 

لازم است یادآوری شود تقریبا اکثر قوانین تکنیکال که درباره بازار مالی فارکس صدق می کند، در بازار های مالی ارز های دیجیتال و بیتکوین نیز قابل استفاده می باشند. 

 

میانگین متحرک ( Moving Average )بدون شک محبوب ترین ابزار ترید است. اگر بدانید چگونه از آنها استفاده کنید ، میانگین متحرک بسیار عالی است اما با این وجود ، بیشتر معامله گران هنگام معامله با میانگین های متحرک ، برخی اشتباهات مهلک را مرتکب می شوند. در این مقاله ، من به شما نشان می دهم که هنگام انتخاب نوع و طول میانگین حرکت مناسب و 3 روش استفاده از میانگین های متحرک هنگام تصمیم گیری در مورد ترید، چه چیزهایی را باید بدانید.

مرحله 1: بهترین میانگین متحرک کدام است؟ EMA یا SMA؟
در ابتدا ، تمام معامله گران همان سؤال را مطرح می کنند ، آیا باید از EMA (میانگین حرکت نمایی) یا SMA (میانگین حرکت ساده ) استفاده کنند. اختلافات بین این دو معمولاً ظریف است ، اما انتخاب میانگین متحرک می تواند تأثیر بزرگی در ترید شما بگذارد. این چیزی است که باید بدانید:

1. تفاوت بین EMA و SMA
 EMA در برابر SMA  فقط یک تفاوت دارد. EMA خیلی سریعتر حرکت می کند و جهت خود را زودتر از SMA تغییر می دهد. EMA وزن جدیدی را به جدیدترین اقدام در قیمت می دهد و این بدان معنی است که وقتی قیمت تغییر جهت می کند ، EMA زودتر این موضوع را تشخیص می دهد ، در حالی که SMA برای چرخاندن قیمت مدت بیشتری طول می کشد.

 

2. جوانب مثبت و منفی - EMA vs SMA
در مورد EMA و SMA هیچ چیز بهتر یا بدتری وجود ندارد. جوانب مثبت EMA نیز منفی آن است - بگذارید توضیح دهم که این به چه معنی است:

 

EMA وقتی قیمت تغییر می کند سریعتر واکنش نشان می دهد ، اما این بدین معنی نیز هست که سیگنال اشتباه را نیز زود تر نشان می دهد. به عنوان مثال ، هنگامی که قیمت در جهش به سمت پایین ریزش می کند ، EMA بلافاصله شروع به جهت پایین می کند و می تواند خیلی زود تغییر در مسیر را نشان دهد. SMA یا همان MA  بسیار آهسته تر حرکت می کند و می تواند شما را در معاملات طولانی تر نگه دارد اگر حرکات قیمت کوتاه مدت و رفتار نامنظم وجود داشته باشد. اما ، البته این بدان معناست که MA دیرتر از EMA شما را به معامله می رساند.

 

3. چکیده

در پایان ، به این موضوع می رسد که شما با کدام یک احساس راحتی می کنید و سبک ترید شما چیست (به نکات بعدی مراجعه کنید). EMA سیگنال های بیشتر و اولیه به شما می دهد ، اما همچنین سیگنال های کاذب و زودرس بیشتری به شما می دهد. MA سیگنال های کم و دیرتر را ارائه می دهد ، بلکه سیگنال های اشتباه کمتری را نیز در زمان های بی ثبات به همراه دارد.

در معاملات من ، از MA استفاده می کنم زیرا این امکان را به من می دهد که مدت طولانی تر به عنوان یک معامله گر نوسان در معاملات بمانم.

 

 

 

مرحله 2: بهترین بازه زمانی چیست؟
پس از انتخاب نوع میانگین متحرک خود ، معامله گران از خود می پرسند که تنظیم دوره مناسب کدام یک از بهترین سیگنالها است؟

 

دو بخش برای این پاسخ وجود دارد: اول ، شما باید این را انتخاب کنید که آیا شما یک نوسان گیر هستید یا یک معامله گر روزانه ( Daily Trader ) . و ثانیاً ، شما باید هدف و منظورتون را از استفاده از MA مشخص کنید. بیایید در مورد این موضوع توضیح دهیم:

 

پیش بینی
بیش از هر چیز ، MA بواسطه خاصیت پیش بینی خوب کار می کند ، به این معنی که در عمل قیمت به میانگین متحرک واکنش نشان می دهد، زیرا بسیاری از معامله گران از آنها در تجارت خود استفاده می کنند. این نکته بسیار مهمی هنگام ترید با شاخص ها می باشد.

 

برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید به رایج ترین میانگین های حرکتی بچسبید. میانگین معاملات وقتی کار می کند که بسیاری از معامله گران از سیگنال های خود استفاده کرده و عمل کنند. بنابراین ، با دیگر معامله گران همراه شوید و فقط از میانگین جابجایی محبوب آنها استفاده کنید.

 

بهترین دوره های میانگین متحرک برای تجارت روزانه
اگر شما یک معامله گر کوتاه مدت هستید ، به یک میانگین متحرک نیاز دارید که سریع باشد و سریعاً نسبت به تغییرات قیمت واکنش نشان دهد. به همین دلیل معمولاً بهتر است که تریدر های روزانه در وهله اول از EMA استفاده کنند.

 

هنگامی که دوره و طول آن فرا می رسد ، معمولاً 3 میانگین حرکت خاص وجود دارد که باید در مورد استفاده به آنها فکر کنید:

 

دوره 9 یا 10 روزه: در حال حرکت بسیار پرطرفدار و بسیار سریع است. اغلب به عنوان یک فیلتر جهت (بعداً مورد استفاده قرار می گیرد) استفاده می شود
دوره 21 روزه: میانگین متوسط و دقیق ترین حرکت. مناسب برای ترند های پر سرعت
دوره 50 روزه: میانگین حرکت طولانی مدت و مناسب ترین برای شناسایی جهت بلند مدت

 

 

 اندیکاتور MA

 

بهترین دوره برای معاملات نوسانی
معامله گران نوسان گیر  رویکرد بسیار متفاوتی دارند و به طور معمول در بازه های زمانی بالاتر (4H ، Daily +) تجارت می کنند و همچنین معاملات را برای مدت زمان طولانی تری ارزیبابی می کنند. بنابراین ، معامله گران نوسان گیر ابتدا باید MA را انتخاب کنند و همچنین از میانگین حرکت در بازه های بالاتر برای جلوگیری از نویز و سیگنال های زودرس استفاده کنند. در اینجا 4 میانگین متحرک که برای معامله گران نوسان بسیار مهم است:

  • بازه 20/21 روزه: میانگین حرکت 21 برای نوسان گیری کوتاه مدت نسبتا خوب عمل می کند. در طی روند ، به قیمت به خوبیواکنش نشان می دهد و همچنین نشانگر تغییر روند است.

  • بازه 50 روزه: میانگین 50 استاندارد استفاده کنندگان نوسان گیر است. بیشتر معامله گران از آن برای سوار شدن روی ترند استفاده می کنند زیرا این استاندارد چیزی مابین کوتاه مدت و طولانی مدت است.

  • بازه 100 روزه: چیزی در مورد اعداد دور وجود دارد که معامله گران را به خود جذب می کند و قطعاً در مورد 100 میانگین متحرک صدق می کند. برای پشتیبانی و مقاومت بسیار مناسب عمل می کند - به خصوص در چهارچوب زمانی روزانه و / یا هفتگی

  • بازه 200/250 روزه: در مورد 200 میانگین متحرک نیز همین صادق است. میانگین حرکت در دوره 250 در نمودار روزانه محبوب است زیرا یک سال از قیمت را توصیف می کند (یک سال تقریباً 250 روز معاملات دارد).

 

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 431

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما