کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

استراتژی فارکس - بیت کوین : استراتژی "سوزنی" شکل رفتار قیمت


استراتژی فارکس - بیت کوین : استراتژی "سوزنی" شکل رفتار قیمت

 

بهترین استراتژی ترید در فارکس       استراتژی عالی فارکس       آموزش فارکس

          

 

 

 

 

استراتژی "سوزنی" شکل رفتار قیمت

 

در این مقاله یکی از بهترین استراتژی های خرید و فروش رفتاری قیمت را به شما آموزش خواهیم داد. یادگیری آن ساده است و گیج کننده نیست ، به دلیل اینکه نیازی به هیچ اندیکاتوری در نمودار شما ندارد.

شما همچنین با آموزش روش ترید بوسیله رفتار قیمت، رفتار روزانه قیمت، تنظیمات ترید در رفتار قیمت، ترید روزانه با رفتار قیمت و سایر موارد، میتوانید از سود دهی خیلی خوبی بهره مند گردید.

پیش از بررسی عمیق تر این استراتژی، می خواهم عناصر اصلی رفتاری قیمت را توضیح دهم. به گونه ای که شما به عنوان یک تریدر کاملاً مجهز به ترید با استراتژی من شوید.

رفتار قیمت چیست؟

رفتار قیمت، صرفاً چگونگی واکنش قیمت در سطوح مشخصی از مقاومت یا پشتیبانی است. این تحلیل تکنیکی به شما کمک می کند تا چیزهایی را از سوابق قیمت آگاهی یابید تا شناسایی نوسانات بالا/ پایین، خطوط روند و مناطق پشتیبانی یا مقاومت گذشته را تشخیص دهید.

تکنیک بررسی رفتار قیمت (Price Action) این مزیت را دارد که نیازی به اندیکاتورهای با تاخیریا میانگین متحرک هایی که ممکن است شما را گیج کنند ندارید. خود نمودار نگاهی شفاف به آینده قیمت خواهد داشت. دیدن یک نمودار مرتب و بدون اندیکاتور ، خود باعث هدر نرفتن انرژی میشود. در حقیقت ، برخی از تریدر های حرفه ای بدون اینکه بخواهند به یک اندیکاتور نگاه کنند ، ترید خود را انجام میدهند.

 

آموزش فارکس حرفه ای

 

این استراتژی رفتاری قیمت، تماماً بر روی الگوی قیمتی به نام "میله های سوزنی شکل" متمرکز خواهد بود. این کندل صرفاً نشانگرقیمتی است که یک سطح معینی از قیمت را رد میکند و دوباره از آن بازمیگردد. این میله یک بدنه کوچک با یک دم بلند دارد. میله سوزنی شکل می تواند مانند این باشد:

 

آموزش فارکس از صفر

 

انواع مختلفی از خصوصیات برای یک "میله سوزنی شکل" میتواند وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، انتهای طولانی کندل به مانند یک فتیله است ، در حالی که انتهای کوچک (طرف مقابل بدنه) دماغه نامیده می شود. اکثرا بر این عقیده هستند که دم بلند یا "فتیله" حداقل دو سوم طول کل کندل باشد. قسمت دیگر میله سوزنی شکل به طور طبیعی حداکثر یک سوم کندل خواهد بود.

 

برای تأیید اینکه یک کندل سوزنی شکل باشد، باید منتظر بمانید تا کندل بسته شود. فقط به این دلیل که کندل فعلی مانند سوزن "به نظر می رسد" لزوماً به معنای سوزنی بودن کندل نیست. در مثال بالا ، حرکت قیمت می توانست به سمت بالا ادامه یابد و در بالای کندل بسته شود.

 

آموزش فارکس به زبان فارسی

 

آموزش فارکس به زبان ساده

 

دستورالعمل های پایه:

تایم فریم – فرقی نمیکند

مارکت – فارکس، کریپتو کارنسی، سهام

اندیکاتورها – نیازی نیست

سایر – خطوط روند ، خطوط افقی ، خطوط مقاومت را پشتیبانی می کنند.

 

 

از قسمت "دانلود رایگان فایل" استراتژی را بطور کامل دانلود نمائید. برای دریافت کلمه عبور فایل کلیک نمائید.

 

  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 129

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما