کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

3 راز پنهان در میانگین های متحرک


3 راز پنهان در میانگین های متحرک

استراتژی عالی فارکس        بهترین روش ترید در فارکس        انواع استراتژی فارکس

مقاله مرتبط : نکات مهم درباره اندیکاتور Moving Average 

 

 سطح مقاله : متوسط، پیشرفته

بازار مالی : فارکس، ارز های دیجیتال ( بیتکوین و غیره )

 

3 راز پنهان در میانگین های متحرک

این مقاله مروری بر نحوه استفاده تریدر ها از میانگین های متحرک برای بهبود و سرعت بخشیدن به معاملاتشان دارد. در این مقاله 3 راز پنهان در میانگین متحرک را در بازار های مالی فارکس و ارز های دیجیتال (بخصوص بیتکوین) را ارائه می دهیم.

میانگین متحرک به دلیل سادگی، شاخص بسیار خوبی محسوب می شود.

تنظیمات در بهترین حالات جهت میانگین متحرک برای درک سناریوهای زیر از ارزش زیادی برخوردار است:

 

  • در بازاری که ترند وجود دارد - در دنیای ترند ها قیمت و میانگین های متحرک با تنظیمات متنوع، با هم همیشه متناسب هستند.
  • هنگامی که اصلاح و یا واژگونی اتفاق می افتد - در یک سناریوی اصلاح / وارونگی قیمت به سطح متوسط برمی گردد.
  • جائی که ترندی وجود ندارد - در بازار "رنج" ، میانگین های متحرک (بلند مدت) در حالت خط صاف یا نزدیک به صاف هستند.

اما در اصل دارای مزایای بیشتری (پنهان) هستند! قبل از اینکه بخواهیم بررسی عمیق تری در این ارتباط انجام بدیم ، بیایید درباره انتقادی که به طور مرتب به میانگین های متحرک می شود ، بحث کنیم. معامله گران معمولاً به این واقعیت اشاره می کنند که میانگین های متحرک نسبت به قیمت تاخیر دارند. بنابراین، آنرا اندیکاتور ارزشمندی نمی دانند. در اینکه این شاخص نسبت به قیمت دارای تاخیر است هیچ اختلاف نظری نداریم. ولی اگر معامله گری به طور دائم از اندیکاتور میانگین متحرک به عنوان یک شاخص مناسب استفاده نکند، قطعا دچار یک اشتباه محاسباتی شده است.

با استفاده از 3 راز پنهان شده در میانگین های متحرک، در کنار یکدیگر و با آنالیز آنها در تایم چارت های مختلف، معامله گر می تواند از میانگین های متحرک به عنوان یک شاخص مناسب بهره مند شود.

 

آموزش فارکس

 

راز اول : عالی در علائم معکوس/اصلاحی و همچنین در نشان دادن واگرائی

وقتی واگرایی رخ می دهد ، میانگین های متحرک علائم کاملی هستند!

از آنجا که قیمت در ترند با higher high و low یا با lower low و high به استراحت می رسد، سرانجام ترند به یک خستگی می رسد. این به این دلیل است که مقدار حرکت با high یا low جدید بعدی محو می شود.

نکته جالب اینجاست! وقتی واگرائی ها را می دیدید آیا چیز خاصی به ذهنتان می رسید؟ ( منطقه سود برای تریدر های نوسان گیر و برای معامله گران ترند، علامتی برای اینکه فیلتر آنها تا چه زمانی اعتبار دارد)

راز پنهان در این است که به طور متوسط - هنگامی که واگرایی ظاهر می شود - معامله گر می تواند انتظار داشته باشد که قیمت از یک مقدارحداقل تا مقدار متوسط (جایی در بازه زمانی بین 100 تا 150) به عقب بازگردد.

بدیهی است، این احتمال وجود دارد که قیمت گاهی اوقات باند میانگین متحرک را از دست بدهد. اما تنها در صورتی می شود در نظر گرفت که واگرائی نامربوطی برای حرکت آینده قیمت اتفاق افتاده که قیمت با این میانگین های متحرک برخورد کرده یا به آنها نزدیک شده است.

راز دوم: پویایی جاذبه و سرعت

همه ما شاید طرفدار بزرگ فیزیک نباشیم ! اماجاذبه واقعامفهومی است که تأثیر ساده ای در زندگی ما دارد. ما به خاطر جاذبه است که به سیاره زمین چسبیده ایم.

 

فارکس حرفه ای

 

 

قیمت و میانگین های متحرک دقیقا همین ویژگی که انسان و کره زمین با یکدیگر دارند را دارا می باشند. با افزایش سرعت انسان ، می توانیم با وجود تأثیر جاذبه ، به طور موقت از سیاره دور شویم. هنگامی که سرعت خود را از دست می دهیم ، جاذبه ما را به سمت زمین می کشد. هرچه سرعت بیشتری داشته باشیم، بیشتر و بیشتر می توان پرش کرد. اسطوره بزرگ بسکتبال مایکل جردن، بهترین نمونه است!

 

در مورد قیمت و میانگین های متحرک نیز همین حرف را می توان گفت. هنگامی که قیمت حرکت (سرعت) بیشتری داشته باشد، قادر است فاصله بیشتری از میانگین های متحرکت بگیرد قبل از اینکه بواسطه جاذبه میانگین های متحرک مجبور به پولبک شود. ولی اگر قدرت حرکت قیمت کم باشد، قیمت قادر به دور شدن از میانگین خود نخواهد بود و بعد از هر بار دور شدن به سمت میانگین خود بر خواهد گشت.

 

زاویه بین 2 میانگین متحرک سریعتر و تفاوت بین آنها نشان می دهد که آیا قیمت دارای سرعت کافی برای جدا شدن از میانگین را دارد یا خیر. بهترین تنظیم میانگین متحرک برای خواندن حرکت، با تنظیم دوره زمانی بین 5 تا حداکثر 40 است. معامله گر می تواند تنظیم دوره 5 و 10 را انتخاب کند ، یا 10 و 20 یا 20 و 40. فاصله بین 2 بازه زمانی نشانه "مقدار حرکت" و در نتیجه "سرعت قیمت" خواهد بود.

 

راز سوم: S&R

 

راز دوم قسمت سرعت معادله را مورد بحث قرار می داد. اما در این بخش به قسمت جاذبه می پردازیم. چگونه یک معامله گر فارکس می داند جاذبه چقدر دربازی موثر و قدرت آن چقدر است؟

 

استراتژی فارکس

 

پاسخ ساده است: زاویه میانگین های متحرک را بررسی کنید.

در این حالت، متوسط میانگین متحرک در واقع بهترین برای نمایش جاذبه است. هر چیزی در بازه زمانی بین 30 و +/- 80-100 خوب است.

اگر میانگین های متحرک FLAT (صاف) باشد و زاویه نداشته باشد ، کشش گرانشی بسیار بالایی دارند. قیمت در تلاش برای دور شدن از میانگین مشکلات زیادی خواهد داشت.

اگر میانگین های متحرک زاویه دار باشند، کشش و جاذبه بسیار کمی دارند. قیمت در تلاش برای دور شدن از میانگین، سریعتر موفق خواهد شد. میانگین های متحرک ، در واقع ، به حمایت و مقاومت پویا تبدیل می شوند. وقتی قیمت به سمت آنها بازگردد، می تواند این سطوح را به عنوان منطقه بزرگی برای ادامه ترند استفاده کند ( منطقه ای قوی به خاطر دارا بودن مقامت و حمایت).

برای برخی از شما ممکن است "3 راز پنهان در میانگین متحرک" می دانستید و برای دیگران ، ممکن است جدید بوده باشد. صرف نظر از آن ، نظر و تجربیات شما در معاملات چطور بوده است؟

 

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 39

برچسب های مهم

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما