کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

کار با بیت کوین در 5 مرحله ساده


کار با بیت کوین در 5 مرحله ساده

 

آغاز کار با بیت کوین در 5 مرحله ساده

 

 

سطح مقاله : مبتدی 

بازار مالی : فارکس، ارز های دیجیتال ( بیتکوین و غیره ) 

درجه اهمیت : معمولی

 

مرحله 1 ---> آغاز کار با بیت کوین

قبل از شروع استفاده از بیت کوین ، که البته هنوز هم پروسه ای آزمایشی است ولی بیش از ده سال است که بدون هیچگونه وقفه ای عملیاتی شده ، مواردی وجود دارد که برای استفاده مطمئن از آن و جلوگیری از مشکلات معمول باید بدانید.

  • 1- جعل بیت کوین یا ایجاد تورم در بیت کوین غیر ممکن است.
  • 2- شما می توانید از بیت کوین برای ارسال یا دریافت هر مقدار پول ، با هر کسی ، در هر جای دنیا، با هزینه بسیار کم استفاده کنید. پرداختهای بیت کوین غیر قابل بلاک شدن است و کیف پولهای بیت کوین از طرف شخص یا سازمانی نمی توانند بسته شوند.
  • 3- با بیت کوین می توانید مستقیماً پول خود را کنترل کنید بدون اینکه شخص ثالثی مانند یک بانک یا پی پال روی وجه شما کنترلی داشته باشد.
  • 4- معاملات بیت کوین قابل بازگشت یا پس دادنی نیستند. شما فقط باید با مشاغل یا افرادی که به آنها اعتماد دارید مبادله کنید.
  • 5- برای معتبر بودن تراکنش، معاملات بیت کوین باید حداقل یک بار تأیید شوند اما ترجیحاً 6+ بار قبل از اینکه معامله انجام و برگشت ناپذیر شود، کانفیرم می شوند.
  • 6- بیت کوین ناشناس نیست اما کلیه اطلاعات همگی مخفی هستند. کلیه معاملات بیت کوین بصورت عمومی و دائمی در شبکه ذخیره می شوند ، به این معنی که هر کس می تواند بالانس و تراکنش های هر آدرس بیت کوین را ببیند.
  • 7- می توانید با پذیرش بیت کوین به عنوان نوعی از پرداخت، کالا و خدمات ارائه دهید یا از یک دوست یا شخصی مطمئن، بیت کوین دریافت کنید. همچنین می توانید آنها را مستقیماً از صرافی با حساب بانکی خود خریداری کنید.
  • 8- تعداد زیادی از خدمات و یا فروشندگان، بیت کوین را در سراسر جهان می پذیرند. شما می توانید از بیت کوین برای پرداخت به آنها و با امتیاز دهی صادقانه تجربه خود، به مشاغل کمک کنید تا رونق بیشتری پیدا کنند.
  • 9- صنعت بیت کوین همیشه در حال تغییر است و بسیاری از سرویس های خبری بیت کوین به همین علت بروز رسانی می شوند.
  • 10- پروژه های مشابه را مانند Bcash، BCH، Bitcoin Cash را با بیت کوین اشتباه نگیرید.

مرحله 2 ---> نحوه تهیه کیف پول بیت کوین

تنظیم اولین کیف پول بیت کوین ساده است. کیف پول موبایلی ، تحت کامپیوتر شخصی و ترکیبی در دسترس می باشند. اگر می خواهید تحقیقات کاملی انجام دهید ، می توانید راهنماهای جامع در مورد نحوه یافتن بهترین کیف پول Bitcoin را مطالعه کنید. کیف پول ها مبحثی طولانی دارند و در آینده کامل توضیح داده خواهند شد.

 

مرحله 3 ---> نحوه کسب بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین

با توجه به قیمت بیت کوین که بسیار بی ثبات است بسیاری از افراد هستند که می خواهند سهمی در این بازار داشته باشند. در زیر برخی از بهترین صرافی های آنلاین را ذکر کرده ایم.

در اینجا برخی از صرافی ها را به اختصار معرفی کرده ایم:

Coinbase

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در جهان است. کاربران در ایالات متحده ، کانادا، بیشتر اروپا و سنگاپور می توانند بیت کوین را با یک حساب بانکی متصل یا انتقال SEPA خریداری کنند.

کاربران اروپایی می توانند بیت کوین را با کارتهای اعتباری خریداری کنند.

Indacoin

Indacoin یک پلتفرم جهانی است که امکان خرید سریع بیت کوین را در بیش از 200 کشور با کارت اعتباری یا دبیت دارد و نیازی به ثبت نام نیز ندارد.

اگر اولین بار باشد که از کارت استفاده می کنید ، از طریق Indacoin تماسی با کد 4 رقمی دریافت می کنید که باید در صفحه سفارش خود وارد کنید. پس از آن ، شما باید یک کد 3 رقمی را وارد کنید که می توانید در صورت حساب آنلاین کارت خود در کنار مبلغ شارژ، آن را پیدا کنید.

Kraken

Kraken یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در جهان است. ساکنان اروپا و انگلیس می توانند به روش انتقال SEPA در همان روز بیت کوین را خریداری و واریز کنند.

LocalBitcoins

LocalBitcoins یک سرویس اطمینان مشتری است که به هماهنگی بین خریداران و فروشندگان بیت کوین کمک می کند.

SpectroCoin

SpectroCoin یک سیستم چند منظوره برای بیت کوین است که مبادله ، کارت دبیت و قابلیت خرید بیت کوین با کارت های اعتباری را ارائه می دهد.

 

نحوه بدست آوردن بیت کوین

بسیاری از افراد می دانند که بهترین راه برای کسب بیت کوین، قبول پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت برای کالاها یا خدماتی است که می فروشند. کافیست فقط برای مشتریان خود گزینه پرداخت با بیت کوین را اضافه کنید.

برای سهولت کار، ممکن است بخواهید برای یک مرچنت اکانت بیت کوین ثبت نام کنید که به شما امکان می دهد فاکتورها را ارسال کرده و پرداخت های بیت کوین را در صفحات پرداخت اضافه نماید تا مشتریان بوسیله بیت کوین به شما پرداخت نمایند.

برخی از روش های بدست آوردن بیت کوین:

  • WeUseCoins Bitcoin Faucet - بیت کوین های رایگان دریافت کنید
  • BitPay - ابزارهای تجاری و خدمات حسابداری
  • Free Digital Money - با استفاده از برنامه ها ، انجام نظرسنجی ها ، تماشای تبلیغات و موارد دیگر ، bitcoin های رایگان دریافت کنید
  • Jobs 4 Bitcoin - که در آن می توانید شغل پیدا کنید
  • SatoshiDisk - کالاهای دیجیتال خود را بنویسید یا آپلود کنید ، به اشتراک بگذارید و به بیت کوین بفروشید. خدمات رایگان

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزار تخصصی استخراج بیت کوین دارد که برای پردازش double round sha256 با سرعت بالا طراحی شده است.

شروع کار با استخراج بیت کوین می تواند یک تلاش جسورانه باشد زیرا امری است کاملاً تخصصی ، بنابراین ممکن است بخواهید آن را به متخصصان با خدمات استخراج ابری بیت کوین واگذار کنید.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که استخراج بیت کوین برای استخراج کنندگان احتمالی بسیار رقابتی و خطرناک است. حتما برای اطلاعات بیشتر به متخصصان این امر مراجعه کنید.

توصیه LovelyCrypto اینست که اولا با تعداد کم دستگاه های استخراج بیت کوین سودی کسب نخواهید کرد. ثانیا بهترین و درست ترین روش آنست که روی خودتان سرمایه گذاری کنید و با یاد گیری راه و روش صحیح معاملات بیت کوین، شخصا به کسب بیت کوین بپردازید.

مرحله 4 ---> چگونه می توان از بیت کوین استفاده کرد؟

از آنجا که بیت کوین یک فناوری جدید است استفاده از بیت کوین می تواند جالب باشد. بیت کوین ها را می توان برای خرید تقریبا هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. خدمات دندانپزشکی ، یک ماشین کاملاً جدید ، مسافرت و حتی املاک و مستغلات لوکس.

 

میتوانید برای پیدا کردن فروشندگان محصولات مورد علاقه خود ، از فهرست زیر پذیرندگان بیت کوین را جستجو کنید. می توانید کارتهای هدیه را با بیت کوین خریداری کنید و در اکثر فروشگاههایی که قبلاً از آنها استفاده می کردید به راحتی خرید کنید.

راهنمای پذیرندگان بیت کوین

  • Airbitz - پذیرندگان بیت کوین آنلاین را در نزدیکی شما پیدا کنید
  • Open Bazaar - یک بازار غیر متمرکز
  • Coinmap - پذیرندگان بیت کوین را در نزدیکی خود پیدا کنید
  • Purse.io - بیشتر از 20٪ نسبت به Amazon.com تخفیف بگیرید

وسیله دیگری که بسیاری از افراد دوست دارند آن را خریداری کنند ، کارت های بیت کوین debit است که به افراد امکان می دهد کارت debit خود را با مبالغی از طریق بیت کوین واریز کنند.

کارتهای هدیه را با بیت کوین خریداری کنید

کارت های هدیه قابل خرید از سایت Gyft را می توانید برای خرید از سایت های زیادی از جمله App Store و Itunes و همچنین Ebay قابل استفاده می باشند.

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 73

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما