کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

کسب رایگان بیت کوین


کسب رایگان بیت کوین

کسب بیت کوین رایگان

 

 

سطح مقاله : مبتدی

بازار مالی : بیت کوین

درجه اهمیت : معمولی

 

 

وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما پیشنهاد می دهند بیت کوین های رایگان کسب کنید. با وجود اینکه بیشتر این سایتها ، به این منظور هستند که به سایت مراجعه کنید و در ازای مراجعه به سایت، مقدار کمی بیت کوین دریافت می کنید. تقریبا مشابه تلویزیون های رایگان هستند. شما تبلیغات زیادی را تماشا می کنید و درآن بین چیز هایی مانند یک فیلم و سریال یا کلیپ های موسیقی را مشاهده می کنید

اینکار کاملا قانونی است و بازده زمان سرمایه گذاری شما بسیار اندک است. بنابراین وقتی از این سایت های تبلیغاتی بیت کوین می گیرید ، بیت کوین ها در واقع به قیمت وقت شما می باشند. همانطور که مثال می زنیم "هیچ کس غذای مجانی به کسی نمی دهد". در اینجا لیستی از برخی از سایتها وجود دارد که به نظر من جالب است.

ads4btc :برای تماشای وب سایت ها یا فیلم ها Bitcoin رایگان کسب کنید. شما می توانید هر روز یک بار روی هر آگهی کلیک کنید ، باید بین 5 تا 60 ثانیه آن را مشاهده کنید. پاداش ممکن است کم به نظر برسد اما می تواند افزایش یابد. به ازای هر کلیک حداکثر 1000 ساتوشی دریافت می کنید. در هر صورت ، این سایت به شما کمک می کند تا در ابتدا بیت کوین های خود را سریع کسب کنید.

COINADDER : این سایت برای کسب بیت کوین همانند سایت بالا ، ماهیتی مشابه دارد. برای به دست آوردن اولین Satoshi ها، می توانید فیلم تماشا کنید و وب سایت را مشاهده کنید. من این یکی را آزمایش نکرده ام اما به طور کلی پرداختهای آن کمتر به نظر می رسند. با این حال ، قبل از شروع به جدی گرفتن درآمد Bitcoin با تماشای تبلیغات ، نباید فقط پاداش هر بازدید را محاسبه کنید ، بلکه مهم است که نمایش ویدیویی چه مدت طول می کشد.

vidybit :در این سایت می توانید بیت کوین رایگان را فقط از تماشای فیلم کسب کنید. همان نکات فوق نیز اعمال می شود. برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای شما ، محاسبه تعداد بیت کوین ها در هر ساعت است.

Freedigitalmoney.com : برای خریدهای انجام شده بوسیله بیت کوین ، پاداش بیت کوینی دریافت کسب کنید. در این سایت شما به یک حساب کاربری احتیاج ندارید و فقط کافی است آدرس بیت کوین خود را برای کسب بیت کوین وارد کنید.

CoinWorker : با انجام کارهای تحلیلی Bitcoin کسب کنید. در اینجا یک حساب کاربری لازم است. من این سرویس را امتحان نکرده ام ، اما به نظر می رسد پرداخت های آن کمی بیشتر از سایت های بالا باشد.

Bitfortip : با پاسخ دادن به سؤالات تالار گفتگو Bitcoin کسب کنید. این یک سرویس خوبی است زیرا افرادی را که علاقه مند به بیت کوین و بسیاری از موضوعات دیگر هستند ، در کنار هم قرار می دهد. در عین حال برای پاسخ به سؤالات امکان پرداخت پاداش با بیت کوین را فراهم می کند. این چیزی است که بدون ارزی مانند بیت کوین که دارای مبادلات اندک و نقل و انتقال فوری است ، امکان پذیر نبود.

 

 

کسب بیت کوین با انجام کارهایی در وب سایت ها گزینه ای مناسب برای به دست آوردن مقادیری از بیت کوین است ، اما انتظار نداشته باشید درآمد شما بسیار زیاد باشد. به طور کلی من آن را اولین قدم برای آشنایی با بیت کوین می دانم. همچنین جالب است بدانید چه نوع خدماتی از طریق نقل و انتقال پول بیت کوینی انجام می شوند.

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 43

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما