کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

استراتژی رایگان فارکس - استراتژی ترکیبی از 3 اندیکاتور


استراتژی رایگان فارکس - استراتژی ترکیبی از 3 اندیکاتور

 

استراتژی فارکس از ترکیب Awesome ،Accelerator و Parabolic SAR

 

سلام ، روز و شبتون بخیر. امروز هم بایک روش دیگه در خدمتم. این استراتژی فارکس می تونم بگم اگر قوانینش را رعایت کنید ، نتیجه ی مثبتش 100% هست. دقت کنید نگفتم همه معاملات سود می کنید ولی برآیند این روش به سود ختم میشود.

 

   توضیح : استراتژی زیر بطور کامل از سایت مربوطه به عنوان استراتژی رایگان فارکس آورده شده که در این مطلب توضیحاتی روی آن اضافه شده است.   


جفت ارزها
: EURUSD, GBPUSDمشخصات این روش:

  • تایم فریم: H1
  • استاپ لاس: برای معامله خرید ، زیر آخرین کندل – برای معامله فروش ، بالای آخرین کندل

قوانین ورود:

  1. رنگ اسیلاتور Awesome سبز شود.
  2. رنگ اسیلاتور Accelerator سبز شود.
  3. اندیکاتور Parabolic SAR زیر آخرین کندل باشد.
  4. رنگ اسیلاتور Awesome قرمز شود.
  5. رنگ اسیلاتور Accelerator قرمز شود.
  6. اندیکاتور Parabolic SAR بالای آخرین کندل باشد.

 

 

  مروری بر قوانین ورود: نویسنده استراتژی توضیح نداده است که این قوانین ورود مربوط به پوزیشن Buy یا Sell می باشد. مشخصا توضیحات نویسنده ناقص است.

 

 

 

 

قوانین خروج:

 

استراتژی رایگان فارکس

 

خوب ما از سه اندیکاتور Awesome ، Accelerator و Parabolic SAR برای آخرین کندل سیگنال دریافت کردیم. این اندیکاتورها به صورت پیش فرض در نرم افزار متاتریدر هستند و نیازی به دانلود ندارند.

استاپ لاس حدود 18 پیپ انتخاب می شود. در مثال شکل بالا معامله را در 1.2790 بستیم ، به دلیل اینکه دو اسیلاتور Awesome و Accelerator به قرمز تغییر رنگ دادند و اندیکاتور Parabolic SAR هم چسبیده به کندل ها قرار گرفته است. اگر شما هم مثل من معامله گر محافظه کاری باشید ، در مثال بالا به 21 پیپ اکتفا می کنید و معامله را می بندید. ولی اگر اهل ریسک باشید ، می گویید که منتظر میمانم تا Parabolic SAR هم به بالای کندل حرکت کند. خوب اجازه بدید ببینیم که بعدش چه اتفاقی افتاده است:

 

استراتژی رایگان فارکس

 

مشاهده می کنید که قیمت بالاتر رفته و بعد پایین آمده و سه اندیکاتور ما سیگنالِ بستن معامله را داده اند ولی اگر زودتر نبسته بودید ، اینجا 7 پیپ از دست می دهید!

 

  توضیح : تقریبا در توضیحات این استراتژی از فیلتریزه کردن مناسبی استفاده شده و به همین دلیل قابل بررسی است ولی اینکه آیا بتوان در زیر مجموعه استراتژی قرار داد جای تردید دارد. در استراتژی باید هدف نهائی با دلیل مشخص باشد. یکی از اساسی ترین دلیل ها برای شروع یک ترید مشخص کردن خط روند است. در این استراتژی برای اینکه دچار خطا نشویم نیاز به خط روند است. از طرف دیگر محدوده سود به نظر مبهم می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته این استراتژی فارکس این است که منتظر باشید که هر سه اندیکاتور سیگنال ورود بدهند. دلیل شکست در این روش عجله معامله گرها هست ، از دست دادن چند فرصت خوب بهتر از این است که عجله کنید و ضرر کنید.

 

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 95

برچسب های مهم

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما