کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

استراتژی رایگان فارکس - استراتژی دابل stochastic


استراتژی رایگان فارکس - استراتژی دابل stochastic

آموزش استراتژی دابل stochastic برای فارکس و باینری آپشن

 

سلام به دوستان و خوانندگان. خوشحالم از اینکه مطالب با استقبال زیادی روبرو شده و می تونم کمکی هر چند ناچیز به تریدرهای عزیز بکنم. در این مطلب یه استراتژی جدید را معرفی میکنم. ابتدا این رو بگم که این استراتژی برای فارکس ایجاد شده بود. و چون تنها یک اندیکاتور استفاده میشه از استراتژی های ساده به حساب میاد. اما تریدرهای باتجربه باینری آپشن میدونن که stochastic در این بازار خیلی محبوبه و معمولا سیگنالای خوبی ازش گرفته میشه. اگه با این اندیکاتور آشنایی ندارین من توی مطلب دیگه ای این اندیکاتور رو معرفی کردم و مختصر توضیحی براش آوردم. خب مقدمه کافیه بریم سراغ موضوع اصلی!

 

   استراتژی و توضیحات زیر بطور کامل از سایت مربوطه به عنوان استراتژی رایگان فارکس آورده شده که در این مطلب توضیحاتی با فونت قرمز روی آن اضافه شده است.   

 

این استراتژی با دو اسیلاتور stochastic کار می کنه. تنظیمات این دو یکسان نیستن. برای اولی تنظیمات به این صورته:(21,9,9) و برای دومی: (9,3,3) . همینطور که خودتون میدونین سطوح مهم برای stochastic، 20 و 80 هست. بالای 80 اشباع خرید و پایین 20 اشباع فروش را نشون میده. این دو را به نمودار اضاف کنین تا ادامه بدیم.

وقتی که (21,9,9) کراس اور کرد، نشون از آغاز رونده. حالا با این نشونه میریم سراغ (9,3,3).

 

آموزش فارکس

 

به نظرم از همین ابتدا با مثال توضیح بدم بهتره. این تصویر بالا نمودار روزانه یورو به دلاره. تصویر بالا را ببینین. نوشته سبز رنگ کلمه “start” وقتیه که (21,9,9) کراس کرده. خوب حالا ما برای باز کردن put باید منتظر باشیم تا (9,3,3) کراس کنه. خوب همینطور که میبینین از جایی که (21,9,9) کراس به سمت پایین کرده تا جایی که کراس کرده به سمت بالا، (9,3,3) چهار مرتبه کراس کرده به طرف پایین. توجه کنین که اولی به نظر می رسد قبل از کراس(21,9,9) صورت گرفته پس این به حساب نمی آید.

 

سیگنال call :

هنگامی که (21,9,9) در زیر 20 (اشباع فروش) به سمت بالا کراس کرد، نشان از شروع روند جدیده. از این جا به بعد هر موقع که stochastic(9,3,3) به سمت بالا کراس کرد یک سیگنال برای وروده. توجه شود که نیازی نیست که (9,3,3) در اشباع فروش باشه.

سیگنال put:

هنگامی که (21,9,9) در بالای 80 (اشباع خرید) به سمت پایین کراس کرد، نشان از شروع روند دارد. از اینجا به بعد هر موقع که stochastic(9,3,3) به سمت پایین کراس کرد یک سیگنال برای وروده. توجه شود که نیازی نیست که (9,3,3) در اشباع خرید یعنی بالای 80 باشه.

 

     
  این مطلب استراتژی محسوب نمی گردد. استراتژی همیشه دارای برنامه و نقاط شروع و پایان و رنج ضرر و سود می باشد. این مطلب فقط می تواند به عنوان یک روش کاری جهت تهیه یک استراتژی خوب مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه شما از این روش کاری توانستید استراتژی بسازید با دوستان دیگر خود نیز به اشتراک قرار دهید.  

 

 

 

 

 

 

سعی کردم کامل توضیح بدم. یه نکته ای را هم دقت کنین. همونطور که بالاتر نوشتم نویسنده این استراتژی، اون رو برای فارکس ارائه داده و البته برای تایم فریم روزانه پیشنهاد کرده. اگه می خواین در باینری ازش استفاده کنین می تونین زمان اکسپایر را پایان هفته بگذارین. ولی اگه می خواین برای تایم فریم های کوچیک به کار ببرینش، بیشتر تمرین کنین.

این که از اسیلیتور stochastic در این استراتژی استفاده شده، یه نقطه قوته و خیلی می تونه در تشخیص روند و بالا و پایین مارکت کمک کنه. اما به هر حال یه سری سیگنال اشتباه حتما میده که شکی هم در اون نیست.

استفاده از دو stochastic باعث می شه که تشخیص بهتر بشه. Stochastic با تنظیمات بزرگتر روند غالب را نشون میده. و تنظیمات کوچکتر ورود را مشخص می کنه. برای افرادی که زمان اکسپایر طولانی تر رو می پسندن و تایم فریم چارتشون ساعتیه، میتونه استراتژی خوبی باشه و بهشون جواب بده. ولی بازم میگم افرادی که زمان اکسپایرشون کمه در دمو خوب تمرین کنن.

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 203

برچسب های مهم

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما