کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

بیت کوین کش چیست ؟ BCH


بیت کوین کش چیست؟


Bitcoin Cash یک سیستم پرداخت نقدی الکترونیکی peer-to-peer یا نظیر به نظیر است که هدف آن تبدیل شدن به پول جهانی ایمن برای پرداخت سریع ، تراکنش های خرد ، حفظ حریم خصوصی و ظرفیت معاملات بالا (بلوک های بزرگ) است.

به همان روشی که پول فیزیکی مانند اسکناس دلار مستقیماً به شخص پرداخت شده تحویل داده می شود ، پرداخت های بیت کوین کش مستقیماً از یک شخص به شخص دیگر ارسال می شود.

بیت کوین کش به عنوان یک ارز رمزپایه غیر متمرکز و بدون نیاز به کسب مجوز های قانونی، به هیچ شخص ثالث یا نهاد قانون گذار دیگری نیاز ندارد.

بر خلاف پول فیات سنتی ، بیت کوین کش به واسطه های پولی مانند بانک ها و پردازنده های پرداخت بستگی ندارد. معاملات توسط دولت ها یا سایر شرکت های متمرکز سانسور نمی شود. به همین ترتیب ، وجوه قابل ضبط یا مسدود نیستند - زیرا اشخاص ثالث مالی هیچ کنترلی بر شبکه Bitcoin Cash ندارند.

Bitcoin Cash برای چه استفاده می شود؟


بیت کوین کش بر اساس تعداد کم و محدود پایه ریزی شده است و از طرفی نیز مانند پول نقد قابلیت خرج کردن دارد و در بین کاربران ارز های دیجیتال مقبولیت خوبی دارد. با عرضه محدود 21 میلیون کوین ، بیت کوین کش به سختی کمیاب است . تراکنش های بیت کوین کش سریع هستند و هزینه های معاملات معمولاً کمتر از یک دهم درصد را دارا می باشند. براحتی می توان پرداخت های Bitcoin Cash را با تلفن هوشمند یا کامپیوتر های شخصی انجام داد.

بیت کوین کش موارد استفاده مختلفی دارد. علاوه بر تراکنش های نظیر به نظیر بین افراد ، از بیت کوین کش می توان برای پرداخت های تجاری برای کالا و خدمات فروشگاهی و آنلاین نیز استفاده نمود. هزینه های بسیار پایین تراکنش ها امکان پرداخت های خرد را مقرون به صرفه می کند.

کارمزد بسیار پائین بیت کوین کش باعث می شود تا پرداخت های ریز مانند هدیه دادن ها ، حمایت کردن از وب سایت ها و برنامه نویس های عرضه کننده نسخه های رایگان ، پول قرض دادن های حتی با مبالغ بسیار پائین و بسیاری مصارف دیگر را مقرون به صرفه نماید.

Bitcoin Cash همچنین کارمزد و زمان تسویه برای حواله ها و تجارت های خارج مرزی را نیز کاهش می دهد. سایر موارد استفاده شامل توکن ها ، قراردادهای هوشمند ساده و پرداخت های خصوصی با ابزارهایی مانند CashShuffle و CashFusion است.

آیا بیت کوین کش با بیت کوین متفاوت است؟


در سال 2017 ، پروژه بیت کوین و جامعه آن به دلیل نگرانی در مورد مقیاس پذیری بیت کوین به دو قسمت تقسیم شدند. نتیجه آن یک hark fork یا انشعاب بود که Bitcoin Cash ، ارز رمزنگاری شده جدیدی را ایجاد کرد که توسط حامیان آن   به عنوان پول نقد الکترونیکی نظیر به نظیر  ادامه یافت. تمام دارندگان بیت کوین در زمان انشعاب (بلوک 478،558) به طور خودکار صاحب بیت کوین کش شدند.

بر خلاف بیتکوین BTC ، بیت کوین کش بر هدف مقیاس بندی ساخته شده ، تا بتواند تقاضا های یک سیستم پرداخت جهانی را تامین نماید. در زمان انشعاب یک بلاک بیت کوین کش از 1MB به 8MB افزایش یافت.

افزایش اندازه بلوک به معنای این است که Bitcoin Cash اکنون می تواند معاملات بیشتری را در ثانیه انجام دهد (TPS) در حالی که هزینه ها را نیز بسیار پایین نگه می دارد ، همچنین مشکلات تأخیر پرداخت و هزینه های بالای برخی از کاربران را در شبکه Bitcoin BTC را نیز حل می کند.

توسعه برای بهینه سازی بیشتر شبکه Bitcoin Cash در نقشه راه Bitcoin Cash و با هدایت کامل تیم نود  Bitcoin ABC ادامه دارد. برای اجرای جدیدترین تحولات شبکه ، هر شش ماه یک بار برنامه ریزی شده است تا به روزرسانی انجام گردد.

اندازه بیت کوین کش از نوامبر سال 2020 ، 32 مگابایت شده است.

چگونه بیت کوین کش را استخراج کنید؟


استخراج فرآیندی است که در آن معاملات جدید بیت کوین کش تأیید می شود و بلوک های جدیدی به بلاک چین بیت کوین کش اضافه می گردد. ماینر ها از دستگاه های ماینینگ و برق برای حل معماهای پیچیده استفاده می کنند. آنها با این کار توانایی تولید بلوک های جدید معاملات را به دست می آورند. اگر یکی از بلوک های آنها توسط شبکه پذیرفته شود ، استخراج کننده یا استخر استخراج ، پاداش بلوک را در قالب Bitcoin Cash تازه صادر شده کسب می کند.

عمل استخراج بسیار رقابتی است. با افزایش قیمت بیت کوین کش در بازار ، تعداد بیشتری از ماینرها انگیزه می گیرند که هش ریت بیشتری را برای تولید بلاک در رقابت با استخراجگران دیگر که هر روز بیشتر می شود ، وارد کنند و آنها را توسط شبکه Bitcoin Cash قبول کنند. ماینرهای بیشتر با افزایش و توزیع نرخ هش ، امنیت شبکه را بیشتر می کنند و باعث می شود این امر از کنترل یک ماینر در شبکه جلوگیری کند.

هرکسی می تواند Bitcoin Cash را استخراج کند. استخراج به سخت افزار تخصصی موسوم به تجهیزات استخراج نیاز دارد که می توان آن را خریداری یا اجاره کرد.

ماینرها همچنین برای ساخت بلوک و اتصال به بقیه شبکه بیت کوین کش نیاز به اجرای یک نرم افزار کامل نود (اکثر ماینرهایی که در حال حاضر Bitcoin ABC را اجرا می کنند) دارند. استخراج می تواند به طور مستقل انجام شود ، اما استخراج کنندگان اغلب نرخ هش خود را با هم جمع می کنند و به طور متناسب جوایز بلوک کسب شده را تقسیم می کنند.

چگونه بیت کوین کش را خریداری کنید؟

تقریبا در اکثر صرافی های معتبر در ایران می توان بیت کوین کش را خریداری کرد و از مزایای آن استفاده نمود.

  انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 48

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما