کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

کسب درآمد از اینترنت - استخراج ارز های دیجیتال - بخش دوم


در بخش قبل نتیجه استخراج بیتکوین با کامپیوتر های شخصی توضیح داده شد که از نظر شخصی من با توجه به استهلاک، نتیجه ای حاصل نمی شود.

قصد دارم در این مطلب توضیح دهم پس چگونه استخراج بیتکوین یا آلتکوین های دیگر انجام میگیرند.

برای استخراج بیتکوین ( آلتکوین ها)  روش های دیگری ابداع شده است. دستگاه هایی ساخته شده اند که به ANT MINER معروف هستند. این دستگاه ها صرفا مخصوص استخراج ارز های دیجیتال از جمله بیتکوین مورد استفاده قرار می گیرند. این کامپیوتر ها با CPU و کارت گرافیک های مخصوص با مقاومت بالا و مصرف برق بسیار زیاد و تولید گرمای زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

ترجمه نام این دستگاه " استخراج مورچه ای " است ، سیستم استخراج این دستگاه ها نیز در برابر قیمت و در آمد ناشی از دستگاه میزان نا چیزی است. در استخراج خانگی شما باید دستگاهی را با هزینه گزافی خریداری کنید هزینه برق را بر مبنای کیلو وات بر ساعت مصرفی پرداخت کنید ، صدای زیاد دستگاه را تحمل نمائید ، هزینه اتصال به اینترنت را پرداخت کنید تا به عنوان یک نود در بین استخراج کنندگان بیتکوین قرار گیرید و در نهایت مبلغ جزئی به عنوان پاداش دریافت کنید. 

ant miner - دستگاه استخراج بیتکوین

معایب سیستم استخراج  بوسیله دستگاه های ant miner 

انت ماینر ها بر اساس مقدار استخراج بر مبنای ترا هش بر ثانیه ( Th hash/s ) مقایسه و قیمت گذاری میشوند. اساس استخراج بیتکوین را اگر بخواهیم در چند کلمه توضیح دهیم ، همیشه ماینر های قوی تر ماینر های ضعیف تر را دور می زنند و با حد اکثر ظرفیت خود مشغول ماینینگ میگردند و ماینر های ضعیف تر در rate های بسیار پایین مجبور به استخراج میگردند. در حالیکه هزینه استخراج ثابت می ماند ولی در عمل مبلغ زیادی استخراج نشده است!

افراد زیادی برای اینکه این ضعف را جبران نمایند اقدام به ایجاد مزارع بیتکوین یا اصطلاحا Antminer Farm در مقیاس صنعتی کرده اند. این مزارع را نمیتوان در خانه های شخصی ایجاد کرد و نیاز به اماکن صنعتی دارند لذا این دستگاه ها به علت ایجاد گرمای بسیار زیاد و نیز سر و صدای زیاد نیاز به محوطه بزرگی دارند .

مزرعه بیتکوین - antminer farm

از آنجهت که این مطلب صرفا برای اطلاعات عمومی شما نوشته می شود وارد جزئیات فنی دستگاه ها نمی شوم و فقط قصدم این بود که بدانید با یکی دو دستگاه مخصوص استخراج بیتکوین درآمد چندانی نصیب نخواهد شد.

در مطالب آینده توضیح خواهم داد که چطور می توانید به کسب در آمد از اینترنت و درآمد از طریق بیت کوین کسب کنید 

 

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 88

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما