کلیه مطالب LovelyCrypto از بهترین تریدر های حرفه ای دنیا ترجمه شده است .

محل لوگو

مهمترین نکاتی که باید در مورد معاملات بیت کوین و آلت کوین ها بدانید-2


مهمترین نکاتی که باید در مورد معاملات بیت کوین و آلت کوین ها بدانید-2

کلاهبرداری های Crypto را شناسایی کنید

Altcoins ها بسیار وسوسه انگیز هستند ، اما به یاد داشته باشید که دنیای cryptocurrency توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری از کلاهبرداران را وارد این زمینه کرده است. این نظریه در مورد ارز های دیجیتال که "شما شخصا مسئول سرمایه خود هستید و نه بانک" بسیار پر معنی است ، اما همچنین می تواند باعث شود تازه کاران بی تجربه سرمایه خود را بطور کامل از دست دهند ، بسیاری هستند که به فکر سرمایه گذاری در ICO یا IEO هستند با این شعار که "جهان تغییر خواهد کرد". بر خلاف امور مالی سنتی ، cryptocurrency هیچ بیمه ای ندارد. هنگامی که سرمایه خود را به کریپتو ها تبدیل کردید بدانید که آن دیگر مال شما نیست.

بیاموزید که چگونه کلاهبرداری در کریپتو ها را شناسایی کنید. متأسفانه تعداد زیادی از آنها در اطراف ما وجود دارند. بسیاری از کارآفرینان بدنبال سرمایه شما هستند؛ اما همه آنها هم سرمایه شما را بدرستی هزینه نمی کنند. وقت خود را تلف نکنید و روی این قبیل ICO یا IEO ها سرمایه گذاری نکنید.

آنچه شما باید درباره سبد سرمایه بلند مدت خود بدانید

در دراز مدت ، تنها چند ارز رمزنگاری باقی خواهند ماند. با نگاهی به 20 کوین برتر رتبه بندی شده توسط سبد بازار ، می توانید به راحتی ببینید که فراتر از مقام اول ، که البته متعلق به بیت کوین است ، بیشتر آنها از سالی به سال دیگر تغییر می کنند. از آنجایی که بسیاری از آنها باقی نخواهند ماند ، باید خردمندانه فکر کنید که کدام آلت کوین را در سبد کریپتو بلند مدت خود بگنجانید و چه درصدی از سهم سبد خود را به کدام آلت کوین تخصیص بدهید. نمی توان زمانی را به این منظور تعیین کرد. حباب هر کریپتو در هر زمان ممکن است بترکد.

سود شما تا زمانی که سرمایه خود را به Fiat را تبدیل نکنید موقتی است

واقعیت آنست که ارزش فیات سبد سرمایه کریپتو های شما مهم است. تا زمانی که پول روزمره جهان از فیات (دلار ، یورو و غیره) باشد ، باید ارزش کل سبد سرمایه خود را از نظر ارز فیات بسنجید.

بیت کوین دامپینگ

 شکل بالا مربوط به دامپینگ بیت کوین مربوط به بحران کرونا در جهان

به یاد داشته باشید ، تا زمانی که فیات به حساب بانکی شما واریز نگردیده، روی آن حساب نکنید. Cryptocurrency هیچ بیمه ای ندارد ، و اگر شما قوانین امنیتی را رعایت نکنید ، می توانید با وجود اینکه یک معامله گر موفق کریپتو باشید ، در لحظه ای وجوه خود را از دست بدهید. بسیاری از سرمایه گذاران می دیدند که بعد از فروش کریپتو های خود ، دارایی های فیات آنها ناپدید می شوند. مشهورترین نمونه سقوط Mt. Gox در سال 2014 بود. البته در حال حاضر صرافی های آنلاین بسیاری از وقایع گذشته درسهای زیادی گرفته اند و بسیار امن شده اند که یکی از بهترین صرافی های جهان، صرافی باینانس می باشد که حتما در صورت تمایل به استفاده از صرافی ها باید نحوه و دستور العمل کار با آنها را بصورت کامل بدانید.

 

با دوستان معاملاتی خود گروه ایجاد کنید

اطلاعات زیادی در رابطه با جهان ارز های رمزنگاری شده وجود دارد و همه چیز خیلی سریع حرکت می کند. برای به روز ماندن ، یک گروه از دوستان قابل اعتماد را پیدا کنید که با آنها ایده های معاملاتی و همچنین داده های اساسی و تکنیکالی را به اشتراک بگذارید. چه در تلگرام یا واتس اپ ، گروه هایی شامل اعضائی که ارزش گوش دادن به نظریات آنها وجود دارد را تشکیل دهید.

 

در انتها بسیار خوشحال می شویم تا نظریات خود را با ما در میان بگذارید.

 

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 45

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش تجارت الکترونیک - ترید ارز های دیجیتال - استراتژی های حرفه ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما